2016. január 10., vasárnap

Prológus

Sziasztok!
Ez az ELSŐ Larry-s blogom és egyben meleg blogom is, ezért ha valamilyen hibát találtok benne, kérlek titeket, nézzétek el nekem! Van ez mellett öt blogom, szóval, van írói tapasztalatom. Remélem, hogy tetszeni fog a prológus. 
És, ami nagyon meglepett, még el sem kezdtem a blogot, de van 6 feliratkozóm! Nagyon szépen köszönöm! Jó olvasást! 
xxRebeccaJustice


*Prológus*


*Louis* 
Az iskolakaput kinyitva magam előtt, léptem be a borzalmakkal teli helyre. Nehogy félreértsetek, nem a tanulással van a bajom, hanem ahogy velem bánnak a többiek, ha tehetik, akkor mindig engem piszkálnak. Tavaly túl mentek minden határon, normális nap volt, már ha lehet annak nevezni az én napjaimat. Éppen tesire öltöztem át, mikor oda jött hozzám az iskola menő sráca, Ashton és minden figyelmeztetés nélkül elkezdett ütni, aztán mikor befejezte, rám köpött és ennyit mondott; "Ha még egyszer bámulni mersz engem, akkor a szart is kiverem belőled! Mocskos kis buzi!". Aztán egy utolsó rúgást mért rám, és a három seggnyalójával elment. Az a baj, hogy amit mondott igaz volt, régen tetszett, igen meleg vagyok, amit a szüleim is tudnak anya nem ítélt el, de apa annyit mondott, hogy ő aztán fel nem nevel egy ilyen kis buzeránst, majd minden szó nélkül elhagyott minket. De vissza az Ahton ügyre, nem volt elég nekik az, hogy megvertek még el is mondták mindenkinek, hogy a saját nememhez vonzódok. Azóta nem tudok úgy végig menni a folyóson, hogy nem kapnék egy meleg beszólást. 
Az iskolába belépve, mindenki rám nézett és máris elkezdtek sugdolózni, miközben végig mentem a folyóson, minden egyes szavukat értettem "Hé, nem ez az a buzi gyerek?". Volt olyan aki hangosan oda szólt nekem, "Na, cica! Mikor basztak meg utoljára?". Hirtelen megálltam, ez volt az első ilyen alkalom, hogy a szeretkezéssel kapcsolatban piszkáltak és ez fájt mind közül a legjobban. Ez a téma számomra mindig kínos, megfordultam és meg sem álltam, amíg az utcára nem értem. Most lett elegem mindenből, nem elég, hogy az apán utál azért, mert meleg vagyok, de még itt is az utálat tárgya lettem. Már az is megfordult a fejemben, hogy miért születtem meg. 
A kabátomat szorosan magam köré fogtam, hideg volt, én meg aki legjobban fázik a világon olyan idő volt, mint ha jégkorszak lenne. A parkban sétáltam, a lábamat néztem, ahogy halad előre a semmibe. Elakartam tűnni ebből a világból, vagy legalábbis minél messzebb Londontól. Az egyik lépésemnél egy lap repült a lábamnak, kíváncsian vettem fel, mikor láttam, hogy egy hirdetés. Nagy betűkkel rá volt írva; 
"Nem akarsz többi puhány lenni? Szeretnél visszavágni valakinek? Esetleg egy jó boksz edzőt, vagy helyet keresel? Akkor gyere hozzánk! Kiváló edzés tervünk van, és szintúgy kiváló edzők hozzá. (Mellrod ST. 6583) VÁRUNK!" 
Talán ez a megoldás? A boksz? Biztos, ha beállítok oda, mindenki döbbenten nézne rám. De mit veszíthetek vele, amúgy is, már eleget tűrtem a piszkálásokat, ideje visszavágni! 

9 megjegyzés:

  1. Szia.
    Amikor kiirtad face-re az alapotletet,rögtön megtetszett a blog témája, hiszen meg nem olvastam Larry-t így.
    Nagyon várom, hogy mit hozol ki belőle, sok sikert, remélem hamar jön a kovi!:)
    xoxo,Roni♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy megtetszett az alaptörténet.
      Próbálok sietni a következővel, és minél jobban azon vagyok, hogy jó legyen a sztori.
      xxRebeccaJustice

      Törlés
  2. Már sok Larryt olvastam de ehhez hasonlót még soha! Izgatottan várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen!
      Siettek a következővel.
      xxRebeccaJustice

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Már nagyon sok Larrys blogot olvastam, és ez nagyon ígéretesnek tűnik. Én is facen láttam meg a kiírást, és egyből felkeltetted a figyelmemet, alig vártam, hogy végre legyen rész, és nem csalódtam. Csak így tovább, hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, hogy nem csalódtál, tudod, ez nagyon jól esik hallani, hogy amit írok az nem okoz csalódást az olvasónak. Siettek a következővel.
      xxRebeccaJustice

      Törlés
  5. Ez nagyon izgalmasnak tűnik :) bírom az ilyen blogokat amikben van egy erőszak meg nem nyálas annyira :) hamar hozd a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én is az erőszakosabb blogokat szeretem jobban, örülök, hogy már ez megfogott. Nem fogom túl nyálasra írni, de azért lesz benne egy kicsi.
      xxRebeccaJusitce

      Törlés